بازدید از بازار شناور پاتایا

پنجشنبه 5 اسفند 1395
0:35
سیما

پاتایا تقریبا 150 کیلومتر از بانکوک فاصله دارد و شاید بیشتر بخاطر سنگ های ماساژ و رستوران هایی با غذاهای عجیب معروف باشد. این روزها پاتایا مقصد توریست های بسیاری از جمله خانواده ها می باشد که آن را مدیون امکانات لوکس و خدمات درجه یک که در هتل ها ارائه می شود باشد. سالانه بیش از 5 میلیون توریست به این منطقه می آیند که دو سوم آنها خارجی هستند.

این بازار که توسط مردم محلی و بر روی قایق در روی آب برگزار می شود، به بازار چهارگانه معلق نیز معروف می باشد. این بازار 100000 متر مربعی، در چهار نقطه ای کشور تایلند برگزار می شود. قسمت شمالی، شمال شرقی، مرکزی و جنوبی. در این بازار، قایق های سیار که نقش یک مغازه را دارند، به فروش میوه های تازه، غذا، سوغاتی، صنایع دستی و لباس می پردازند. در حدود 114 فروشنده در این بازار فعالیت می کنند. ساعات کار این بازار معلق از ساعت 10 صبح تا 11 شب می باشد.


پاتایا، متفاوت تر از آن چیزی که فکر می کنید

پاتایا، متفاوت تر از آن چیزی که فکر می کنید

پاتایا، متفاوت تر از آن چیزی که فکر می کنید


[ بازدید : 46 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به همه چیز درباره استانبول است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]